Introduktioner av dom första karaktärerna:

Ett formulär som ska fyllas i av alla medlemmar i familjen!

Skriv vem ni är(om ni kan).

 

Simon Åkerblom är mitt namn jag hatar hela Sverige, tråkmånsar som bara är några töntiga svennar som sitter i sina nymålade villor och klagar på dagens ungdomar. Fuck them!
Jag vet allt om dem eftersom min far är den värsta av dom alla. Jag fick min uppfostran av honom ”ingen gillar en rebell”, det var hans ord på min 6 års dag. Idag efter 9 år kanske han borde säga dom orden igen!

 

Jag heter Lollo och är 15, jag gillar att vara med kompisar, supa och shoppa.
Min pojkvän är mitt allt han finns alltid där för mig, okej kanske inte alltid men i nödlägen.
Min bästa kompis heter Lina Sten eller hon VAR snarare min bästis.
Hon är borta nu. Jag saknar henne så mycket.

 

David-Matthias 15 år, lever livet. Snyggast i stan antagligen, i alla fall enligt brudarna som jag träffade i helgen. Dom var fler än 4st. Haha, varför ska jag berätta vem jag är? Du vet antagligen det redan.

 

Lex Horton, jag är 15 år gammal och har fått börja på gymnasiet i ett år förtidigt. Jag går på naturprogrammet och trivs inte så bra. Dom flesta driver med mig bara för att jag är så liten.
Jag är glad att Malin går på samma gymnasium som mig, annars skulle mitt liv vara ett helvete.

 

Jenny Martinasdotter heter jag. Jag är 15 år. Jag gillar att läsa och att vara med min hund som heter HG ”hjortrongull” som är en karaktär från (sagan om ringen). Min största rädsla är att min mamma ska komma ut      från fängelset. Om hon gör det måste jag flytta och jag som trivs så bra.



Kommentarer
Postat av: f

tack :D

2009-12-08 @ 21:23:39
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tackar :D jag trivs kanon i mitt hår :D kommer nog aldrig kunna vara utan extensions... har inte varit utan en längre stund på 6 år så :P

2009-12-08 @ 21:35:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0