Simon2:

Simon känner någonting varmt som rinner ner från hans bakhuvud och under jackan.

Efter att tag känner han smärtan som kommer ilande.

 

Han hör några som mumlar, han tycks höra sin vän mark men han är inte säker.

 

-         Va fan gjorde ni så?

-         Ni skulle bara hämta honom och föra pojken till mig.

 

Efter ett tags tystnad med bara ett skrammel med burkar börjar en lång natt.

 

-         Hämta Simon!

-         Med nöje.

 

 

Ett hårt grepp tar tag i Simons arm och ett annat i hans skuldra, dom drar med sig Simon och sätter honom i en stol.

 

-         Hämta en hink med vatten.Ett skratt spred sig, och ett kluckande hördes från hinken.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

idag blire nog bara lugnt. har jobbat och gjort mitt för dagen :) ska jobba imorgon också dock. själv då+

2009-12-19 @ 13:59:51
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Simon Åkerblom

Hur kommer det sig att du har en karaktär som heter Simon Åkerblom?

2009-12-19 @ 15:01:01
Postat av: Johanna

Svar: ja du, jag bara kom på åkerblom hur det blev så vet ja inte:)

2009-12-20 @ 21:12:37
Postat av: Emmelist

aha, jag trodde att dom flesta hade lov nu :D men då har du inte länge kvar iaf :)

2009-12-20 @ 21:22:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0